محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

کولر گازی سامسونگ با قابلیت نصب هوشمند در مدل های better

کولر گازی سامسونگ مدل Better Ar13kcsd مجهز به سیستم خطایاب خودکار می باشد. کاربر با نصب یک برنامه کاربردی بر روی تلفن همراه خود می تواند از تلفن همراه خود بعنوان کنترل از راه دور جهت عیب یابی کولر گازی، خطایابی و کنترل انرژی استفاده نماید.
قابلیت «نصب هوشمند» در این سری با بررسی مشکلات رایج کاربر را از نصب صحیح دستگاه مطمئن می سازد، از طرفی قابلیت «Wi-Fi هوشمند» تنظیمات انرژی را  بررسی کرده و با استفاده از قابلیت «چک هوشمند» خطاها را بررسی می نماید و در صورت وجود خطا، شما را از راهکار های سریع و ساده عیب یابی مطلع می سازد.

کولر گازی سامسونگ

طراحی خاص و جدید سه وجهی ( سه گوش ) یونیت داخلی سری Better  با افزایش قدرت پرتاب باد تا 14 متر موجب پوشش دهی گسترده تر فضای اتاق می گردد

فیلتراسیون کامل هوا بوسیله فیلتر Easy در اسپلیت های Better سامسونگ:

فیلتر Easy  تعبیه شده بر روی دهانه مکش دستگاه دارای پوشش آنتی باکتریال بوده که موجب تصفیه هوا از آلاینده ها ، گردوغبار و مواد حساسیت زا می گردد.امکان بیرون آوردن و تمیز کردن Easy Filter بدون نیاز به باز کردن قاب های بدنه براحتی برای کاربر امکان پذیر می باشد.

از دیگر ویژگی های کولر گازی سامسونگ مدل Better Ar13kcsd  می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • سیستم GOOD SLEEP (خواب راحت)
  • کمپرسور VTR با قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتیگراد مجهز به روکش محافظ فین ها
  • کنترل از راه دور
  • نمایشگر مخفی دما
  • تایمر 24 ساعته
  • فن داخلی 5 سرعته
  • دارای پنل کریستالی براق

قبل ازانتخاب و سفارش خرید هر یک از کولرهای گازی یا اسپلیت های فوق به آمپر(A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

چگونگی محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز:

برای محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش خورشید بر سقف ،به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته می شود.

همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی زیر برای تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولرگازی مورد نیاز و با رعایت شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده زیر مراجعه نمائید:

توجه: این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر ، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.