محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

پکیج ایران رادیاتور گازی در انواع دیواری و زمینی و قابل قیاس با محصولات خارجی

پکیج ایران رادیاتور با دو نوع زمینی و دیواری در بازار عرضه شده است که هرکدام از این دو نوع نیز دارای دو مدل فن دار و بدون فن می باشند.

پکیج هایی که از مشعل بدون فن استفاده می کنند، کم صدا هستند و می توان از آنها در آشپزخانه استفاده کرد، اما از پکیج هایی که دارای مشعل فن دار هستند باید خارج از محل سکونت و در موتورخانه یا انباری استفاده کرد. مدل هایی از پکیج های دیواری ایران رادیاتور که با حرف M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) و مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.

پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد. پکیج های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR  پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب میشوند. همچنین لازم به دکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل BM24FF با دارا بودن راندمان حرارتی 93 درصد، گزینه ای مناسب جهت استفاده در منازل و اماکن اداری می باشد.

پکیج ایران رادیاتور

 کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دارای گارانتی 2 ساله می باشند.
شرکت دماتجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود، با بهترین قیمت بر عهده دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کمال یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 ساعت 16:35 http://itsupporter.ir

سلام . من پکیج ایران رادیاتور دارم . میخواستم بدونم در قزوین نماینده اش کیه ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.