محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

کولر گازی سامسونگ و ویژگی های آن | معرفی برترین برندهای تهویه مطبوع بخش اول

کولر گازی سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند

آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی بدانیم

شرکت سامسونگ در تولید کولرهای گازی و اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، کمپرسور اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.

کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در کولرهای گازی ایستاده با ظرفیت بالا استفاده می شود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.

همچنین گاز مبرّد استفاده شده در کولرهای گازی سامسونگ معمولا از دو نوع R22 و R410 می باشد.

شما می توانید با مطالعه راهنمای انتخاب هریک از کولر های گازی سامسونگ، از نوع کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در این محصولات مطلع شوید.

تنوع در محصول و ظرفیت های مختلف

کولرهای گازی و اسپلیت های سامسونگ در مدل های مختلف دیواری، پنجره ای، ایستاده و پرتابل با اسامی گود، گودوان، مالدیوز، مکس، ویواس، مکس 30، میراژ، کریستال و ... و در ظرفیت های متفاوت تولید و عرضه می شوند.

از محصولاتی که در این برند بسیار مورد توجه قرار گرفت و فروش زیادی داشت  کولر گازی سامسونگ اینورتر مدل Maldives AQV13PS با برچسب رده انرژی +A است؛ همچنین اینورتر دیجیتال تعبیه شده در این کولرها که از قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار (Auto Restart) بهره می برد، علاوه بر صرفه جویی 600 درصدی در مصرف انرژی، دمای دلخواه شما را در محیط ثابت نگه می دارد.

برای اینکه پیشنهادات دیگری برای خرید عاقلانه تر داشته باشید سری به وب سایت تصصی تاسیساتی دماتجهیز بزنید تا ضمن اطلاع از اطلاعات دستگاه مورد نظر خود از پیشنهادات ویژه فصلی دماتجهیز نیز باخبر شوید.

تا با تخفیف شگفت انگیز کولر گازی سامسونگ خود را خریداری کنید.

.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.