محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

محصولات گرمایشی و موتورخانه

ارائه و معرفی انواع محصولات گرمایشی و موتورخانه در برترین برندها، قیمت جدید و اطلاعات فنی همه کالاهای تاسیساتی

پکیج ایران رادیاتور ارزان تر از همه جا معرفی تخفیف های ویژه دماتجهیز

راهنمای خرید پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF

تولید انواع پکیج های شوفاژ دیواری گاز و زمینی گرمایشی در شرکت ایران رادیاتور از 1383 آغاز گردید.پکیج های شوفاژ گازی ،دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک خدمات بعد از فروش مناسب و پاسخگوی خود در همین مدت کوتاه توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف در پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.

پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می گردندکه می توان به مدل های فن دار،بدون فن ، تک مبدل،دو مبدل ، سه مبدل ، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 24000 تا 36000 اشاره نمود.
مدل هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف M ، E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی ((Gas Water Heat Exchangerو مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.
در سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.
پکیج شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF با راندمان حرارتی 93 %، گزینه ای مناسب برای تأمین گرمایش منازل و اماکن اداری می باشد.
ظرفیت حرارتی خروجی این پکیج ها، 20640 KCal/Hr معادل 24 KW می باشد.
پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF از نوع پکیج های دو مبدل (دارای دو مبدل حرارتی می باشند که یکی برای تأمین گرمایش رادیاتورها و دیگری برای تأمین آبگرم مصرفی تعبیه شده است) و از نوع فن دار می باشند.
حداکثر دمای آبگرم گرمایش پکیج های شوفاژ گازی دیواری ایران رادیاتور مدل L24FF برابر 85 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار آبسرد مصرفی ورودی این پکیج ها 10 bar است.
حداکثر دبی آبگرم مصرفی پکیج های ایران رادیاتور مدل L24FF برابر 11.4 Lit/Min است.
قطر لوله های مدار گرمایش پکیج های فوق 3/4 اینچ و قطر لوله های آب سرد و گرم آنها، 1/2 اینچ می باشد.
وزن خالص این پکیج ها 37 کیلوگرم می باشد و با برق مصرفی 137 وات کار می کنند.

ابعاد پکیج دیواری ایران رادیاتور به شرح زیر است:

  • ارتفاع: 736 mm
  • عمق: 350 mm
  • عرض: 450 mm

پکیج ایران رادیاتور دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش می باشند، ضمن اینکه هزینه نصب و اتصالات پکیج های ایران رادیاتور بر عهده مشتری خواهد بود.
شرکت دماتجهیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود با بهترین قیمت بر عهده دارد.

پکیج ایران رادیاتور مدل L24FF


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.